• پست الکترونیک (ایمیل) و تلگرام

    در حال حاضر، از طریق ایمیل و تلگرام صرفا ترجمه غیررسمی شامل مقالات،‌ متون دانشگاهی و کتاب پذیرفته می‌شود. شما می‌توانید متن (ترجیحاً فایل ورد) و شماره تماس خود را برای ما ایمیل یا تلگرام کنید. ما پس از بررسی متن با شما تماس گرفته و هزینه و زمان تحویل ترجمه را اعلام می‌کنیم. ترجمه متن را در زمان توافق شده برای شما ایمیل خواهیم کرد و شما نیز می‌توانید هزینه ترجمه را به حساب دارالترجمه واریز نمایید. اطلاعات تماس را در اینجا می‌توانید پیدا کنید.

  • پست پیشتاز

    هموطنانی که در خارج از سنندج و در هر جای ایران سکونت دارند برای ارسال مدارک خود می‌توانند از خدمات پست پیشتاز استفاده کنند. برای این منظور لازم است ابتدا با دفتر دارالترجمه تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی‌های لازم، نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند.
    مدارک شما به همراه ترجمه رسمی مورد درخواست مجددا از طریق پست پیشتاز ارسال می‌گردد.

  • پیک

    هموطنان مقیم سنندج همچنین می‌توانند در صورت تمایل و به دلیل صرفه‌جویی در وقت یا بعد مسافت مدارک و متون خود را از طریق پیک برای ما ارسال کنند.
    خدمات پیک رایگان جهت دریافت یا تحویل سفارشات بیش از 150000 تومان ارائه می‌گردد.
    باید توجه داشت ارسال پیک رایگان تنها یک بار جهت دریافت مدارک یا تحویل ترجمه صورت می‌گیرد.

  • حضوری

    هموطنان مقیم سنندج می‌توانند به دفتر دارالترجمه تشریف آورده و مدارک خود را به صورت حضوری به ما تحویل دهند. جزئیات آدرس و محل دفتر را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.